Szkolenia specjalistyczne

Szkolenia dotyczą szczegółowych zagadnień, które można wybierać dowolnie.

Każdy z modułów to ok. 2-3 godzinny blok warsztatowy + 2-4 godzinny blok ćwiczeniowy.

MODUŁ: PROFESJONALNY WIZERUNEK

CELE

  • poznanie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego
  • praca nad zwiększeniem wiarygodności i spójności wizerunku

 

KORZYŚCI:

  • poznanie elementów kreowania wizerunku i psychologii kolorów,
  • ciekawostki na temat charakterystyki makijażu służbowego,
  • pokazanie zasad dress code,
  • poznanie błędów i dobrych praktyk w etykiecie biznesu.

MODUŁ: ANTYSTRES

CELE:

  • przekazanie wiedzy na temat dysfunkcjonalnego stresu.
  • poznanie metod konstruktywnego postrzegania rzeczywistości – strategie radzenia sobie ze stresem.
  • trening technik oddechowych i pracy z ciałem niwelujące napięcie.
  • praktyczne ćwiczenia skutecznego odreagowywania i radzenia sobie ze stresem w trakcie wystąpień publicznych.

 

KORZYŚCI:

  • wypracowanie sposobów radzenia sobie ze stresem i tremą związaną z wystąpieniami publicznymi.
  • nabycie umiejętności skutecznego relaksowania się
  • zmiana przekonań generujących zbyt duży stres podczas prezentacji.
  • poznanie metod niwelujących napięcia w ciele spowodowane stresem

MODUŁ: SZTUKA SPRZEDAŻY DZIĘKI IMPROWIZACJI

CELE:         

  • rozwinięcie umiejętności niezaplanowanego reagowania na różne sytuacje, która sprawi, że poczujemy się swobodniej w kontaktach z innymi ludźmi, nabierzemy elastyczności i łatwiej nam będzie dogadywać się z otoczeniem.
  • zaznajomienie ze strukturami używanymi w improwizacji, które ułatwiają odpowiedź nawet na wyjątkowe trudne pytania klienta.
  • poznanie technik umiejętnego słuchania i obserwowania oraz metod na gotowość do podejmowania błyskawicznych decyzji.

KORZYŚCI:

  • uczestnik rozumie możliwości zastosowania improwizacji w sytuacjach zawodowych,
  • potrafi zastosować struktury do odpowiedzi na trudne pytania klientów,
  • buduje profesjonalne wypowiedzi podkreślając wizerunek eksperta,
  • stosuje ćwiczenia improwizacyjne w celu szybszego podejmowania trafnych decyzji,
  • zna i potrafi wykorzystać gry improwizacyjne do stymulowania kreatywności w pracy.

MODUŁ: PRACA Z GŁOSEM

CELE:

  • poznanie narzędzi świadomego i swobodnego posługiwania się głosem w pracy z ludźmi.
  • zrozumienie funkcjonowania narządu głosu, aby odkryć swój naturalny głos – prawdy i mity
  • pokazanie ćwiczeń rozwijających poprawna modulację głosu
  • przekazanie wiedzy na temat najczęściej popełnianych błędów niszczących głos.

KORZYŚCI:

  • prawidłowe metody zdrowego używania głosu – poznanie własnego głosu jako narzędzia komunikacji i budowania relacji,
  • efektywne oddychanie, aby mówić dźwięcznie i odpowiednio modulować głos,
  • koordynacja swobodnej postawy ciała i głosu podczas mówienia.
  • stosowanie praktycznych technik uwalniających od blokad i napięć.

 

MODUŁ: STORYTELLING

CELE:

  • nabycie umiejętności budowania wciągających historii, które sprzedają,
  • pokazanie jakich słów używać by zwrócić uwagę i wzbudzić zaciekawienie słuchaczy,
  • pokazanie 3 różnych modeli historii, które w swoich przekazach stosują największe firmy,

 

KORZYŚCI:

  • uczestnik wie jak zastosować modele opowiadania historii w praktyce,
  • potrafi stworzyć zwracający uwagę odbiorcy komunikat (podczas prezentacji, ale również na stronie WWW, magazynie, ulotce),
  • wie jak wykorzystać historie w procesie sprzedaży,
  • umie różnicować emocje podczas prezentacji – wzbudzając śmiech, powagę itd.
  • pozna strukturę opowiadania historii sukcesu firmy, wykorzystując to podczas rozmowy sprzedażowej, prezentacji, czy nawet podczas pisania wniosków unijnych.

 

MODUŁ: KOMUNIKACJA NIEWERBALNA – MOWA CIAŁA

CELE:

  • poznanie zasad wywoływania dobrego pierwszego wrażenia,
  • zwiększenie świadomości własnego ciała,
  • ćwiczenia prawidłowej postawy ciała, sposobu poruszania się i gestów spójnych z treścią komunikatu,
  • poznanie metod na wykorzystanie mowy ciała na potrzeby skutecznego mówcy.


KORZYŚCI:

  • nauczenie się prawidłowej postawy ciała i sposobu poruszania się,
  • umiejętność robienia dobrego pierwszego wrażenia,
  • zwiększenie świadomości własnej mowy ciała i użycie go jako dodatkowego kanału komunikacji,
  • poznanie 3 najważniejszych zasad w naszej mowie ciała,
  • poprawa kontaktu wzrokowego i ekspresji,
  • podniesienie wizerunku eksperta dzięki prawidłowej postawie ciała.

Dodatkowo:

  • proksemika, czyli cztery strefy indywidualnej przestrzeni osobistej,
  • wykorzystanie wiedzy z zakresu mowy ciała w sytuacjach zawodowych i osobistych,
  • różnice międzykulturowe w komunikacji niewerbalnej,

 

MODUŁ: FEEDBACK, CZYLI MOTYWOWANIE PRZEZ INFORMACJE ZWROTNE

CELE

  • pokazanie różnic między informacją zwrotną a krytyką na przykładzie sesji z zakresu autoprezentacji
  • poznanie procedur udzielania konstruktywnego feedbacku
  • przekazanie wiedzy na temat asertywności w udzielaniu informacji zwrotnej
  • poznanie najlepszych warunków komu, w jakich okolicznościach i w którym momencie powinniśmy udzielić informacji zwrotnej
  • pokazanie technik reagowania na trudne sytuacje podczas feedbacku
  • ćwiczenia przekazywania i odbierania pozytywnych informacji zwrotnych

 

KORZYŚCI:

  • uczestnik po szkoleniu potrafi sprawnie udzielić feedbacku w oparciu o poznane schematy,
  • potrafi adekwatnie reagować na trudną informację zwrotną,
  • potrafi formułować swoje wypowiedzi w sposób nieoceniający,
  • rozumie różnicę między opisywaniem, a ocenianiem zachowania/ osoby i wie jakie efekty przynoszą obie sytuacje,
  • zna model komunikacji von Thuna i wie co z niego wynika

 

MODUŁ: EFEKTYWNE PRZYGOTOWANIE WYSTĄPIENIA

CELE:

  • poznanie narzędzi i nabycie umiejętności efektywnego przygotowania się do wystąpienia;
  • nabycie umiejętności wykorzystywania technik efektywnego rozpoczynania wystąpienia;
  • efektywne zakończenie- finalizacja mowy jako finalizacja sprzedaży

 

KORZYŚCI

  • uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę na temat szybkiego i skutecznego przygotowania prezentacji/wystąpień publicznych,
  • niezbędnik pytań, pozwalający uniknąć błędów i wpadek podczas wystąpień,
  • sprawdzone techniki jak wzmocnić wyrazistość przekazu,
  • rozwinie umiejętność dostosowania przekazu do typu odbiorców,
  • dowie się jak zaangażować  uczestników podczas prowadzonej przez siebie prezentacji.

 

MODUŁ: TWORZENIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH

CELE:

  • zapoznanie z funkcjonalnością dostępnych na rynku narzędzi do tworzenia prezentacji,
  • nauczenie dobrych praktyk oraz pokazanie błędów w prezentacjach multimedialnych,
  • przekazania sztuczek i sposobów na budowę atrakcyjnych i szybkich slajdów w PowerPoint/Prezi,

 

KORZYŚCI

  • uczestnik po szkoleniu zna możliwości programów i potrafi dopasować odpowiednie narzędzie do swojego wystąpienia,
  • wie jak budować slajdy by skupić uwagę odbiorcy na treści,
  • zna funkcje, które pozwalają w prezentacji na budowanie profesjonalnego wizerunku firmy,
  • pozna zalety i wady różnych pomocy wizualnych i dowie się kiedy je stosować,
  • znajdzie sposoby na kreatywne i proste przedstawienie wyników/raportów na slajdach, dowie się jak pracować podczas prezentacji z rzutnikiem, flipchartem, tablicą interaktywną.

 

Zapraszam do kontaktu

Wyślij wiadomość lub zadzwoń