Szkolenia specjalistyczne
Szkolenia dotyczą szczegółowych zagadnień, które można wybierać dowolnie.
Każdy z modułów to ok. 2-3 godzinny blok warsztatowy + 2-4 godzinny blok ćwiczeniowy.
MODUŁ: PROFESJONALNY WIZERUNEK
CELE
- poznanie zasad kreowania wizerunku profesjonalnego
- praca nad zwiększeniem wiarygodności i spójności wizerunku
KORZYŚCI:
- poznanie elementów kreowania wizerunku i psychologii kolorów,
- ciekawostki na temat charakterystyki makijażu służbowego,
- pokazanie zasad dress code,
- poznanie błędów i dobrych praktyk w etykiecie biznesu.
MODUŁ: ANTYSTRES
CELE:
- przekazanie wiedzy na temat dysfunkcjonalnego stresu.
- poznanie metod konstruktywnego postrzegania rzeczywistości – strategie radzenia sobie ze stresem.
- trening technik oddechowych i pracy z ciałem niwelujące napięcie.
- praktyczne ćwiczenia skutecznego odreagowywania i radzenia sobie ze stresem w trakcie wystąpień publicznych.
KORZYŚCI:
- wypracowanie sposobów radzenia sobie ze stresem i tremą związaną z wystąpieniami publicznymi.
- nabycie umiejętności skutecznego relaksowania się
- zmiana przekonań generujących zbyt duży stres podczas prezentacji.
- poznanie metod niwelujących napięcia w ciele spowodowane stresem
MODUŁ: SZTUKA SPRZEDAŻY DZIĘKI IMPROWIZACJI
CELE:
- rozwinięcie umiejętności niezaplanowanego reagowania na różne sytuacje, która sprawi, że poczujemy się swobodniej w kontaktach z innymi ludźmi, nabierzemy elastyczności i łatwiej nam będzie dogadywać się z otoczeniem.
- zaznajomienie ze strukturami używanymi w improwizacji, które ułatwiają odpowiedź nawet na wyjątkowe trudne pytania klienta.
- poznanie technik umiejętnego słuchania i obserwowania oraz metod na gotowość do podejmowania błyskawicznych decyzji.
KORZYŚCI:
- uczestnik rozumie możliwości zastosowania improwizacji w sytuacjach zawodowych,
- potrafi zastosować struktury do odpowiedzi na trudne pytania klientów,
- buduje profesjonalne wypowiedzi podkreślając wizerunek eksperta,
- stosuje ćwiczenia improwizacyjne w celu szybszego podejmowania trafnych decyzji,
- zna i potrafi wykorzystać gry improwizacyjne do stymulowania kreatywności w pracy.
MODUŁ: PRACA Z GŁOSEM
CELE:
- poznanie narzędzi świadomego i swobodnego posługiwania się głosem w pracy z ludźmi.
- zrozumienie funkcjonowania narządu głosu, aby odkryć swój naturalny głos – prawdy i mity
- pokazanie ćwiczeń rozwijających poprawna modulację głosu
- przekazanie wiedzy na temat najczęściej popełnianych błędów niszczących głos.
KORZYŚCI:
- prawidłowe metody zdrowego używania głosu – poznanie własnego głosu jako narzędzia komunikacji i budowania relacji,
- efektywne oddychanie, aby mówić dźwięcznie i odpowiednio modulować głos,
- koordynacja swobodnej postawy ciała i głosu podczas mówienia.
- stosowanie praktycznych technik uwalniających od blokad i napięć.
MODUŁ: STORYTELLING
CELE:
- nabycie umiejętności budowania wciągających historii, które sprzedają,
- pokazanie jakich słów używać by zwrócić uwagę i wzbudzić zaciekawienie słuchaczy,
- pokazanie 3 różnych modeli historii, które w swoich przekazach stosują największe firmy,
KORZYŚCI:
- uczestnik wie jak zastosować modele opowiadania historii w praktyce,
- potrafi stworzyć zwracający uwagę odbiorcy komunikat (podczas prezentacji, ale również na stronie WWW, magazynie, ulotce),
- wie jak wykorzystać historie w procesie sprzedaży,
- umie różnicować emocje podczas prezentacji – wzbudzając śmiech, powagę itd.
- pozna strukturę opowiadania historii sukcesu firmy, wykorzystując to podczas rozmowy sprzedażowej, prezentacji, czy nawet podczas pisania wniosków unijnych.
MODUŁ: KOMUNIKACJA NIEWERBALNA – MOWA CIAŁA
CELE:
- poznanie zasad wywoływania dobrego pierwszego wrażenia,
- zwiększenie świadomości własnego ciała,
- ćwiczenia prawidłowej postawy ciała, sposobu poruszania się i gestów spójnych z treścią komunikatu,
- poznanie metod na wykorzystanie mowy ciała na potrzeby skutecznego mówcy.
KORZYŚCI:
- nauczenie się prawidłowej postawy ciała i sposobu poruszania się,
- umiejętność robienia dobrego pierwszego wrażenia,
- zwiększenie świadomości własnej mowy ciała i użycie go jako dodatkowego kanału komunikacji,
- poznanie 3 najważniejszych zasad w naszej mowie ciała,
- poprawa kontaktu wzrokowego i ekspresji,
- podniesienie wizerunku eksperta dzięki prawidłowej postawie ciała.
Dodatkowo:
- proksemika, czyli cztery strefy indywidualnej przestrzeni osobistej,
- wykorzystanie wiedzy z zakresu mowy ciała w sytuacjach zawodowych i osobistych,
- różnice międzykulturowe w komunikacji niewerbalnej,
MODUŁ: FEEDBACK, CZYLI MOTYWOWANIE PRZEZ INFORMACJE ZWROTNE
CELE
- pokazanie różnic między informacją zwrotną a krytyką na przykładzie sesji z zakresu autoprezentacji
- poznanie procedur udzielania konstruktywnego feedbacku
- przekazanie wiedzy na temat asertywności w udzielaniu informacji zwrotnej
- poznanie najlepszych warunków komu, w jakich okolicznościach i w którym momencie powinniśmy udzielić informacji zwrotnej
- pokazanie technik reagowania na trudne sytuacje podczas feedbacku
- ćwiczenia przekazywania i odbierania pozytywnych informacji zwrotnych
KORZYŚCI:
- uczestnik po szkoleniu potrafi sprawnie udzielić feedbacku w oparciu o poznane schematy,
- potrafi adekwatnie reagować na trudną informację zwrotną,
- potrafi formułować swoje wypowiedzi w sposób nieoceniający,
- rozumie różnicę między opisywaniem, a ocenianiem zachowania/ osoby i wie jakie efekty przynoszą obie sytuacje,
- zna model komunikacji von Thuna i wie co z niego wynika
MODUŁ: EFEKTYWNE PRZYGOTOWANIE WYSTĄPIENIA
CELE:
- poznanie narzędzi i nabycie umiejętności efektywnego przygotowania się do wystąpienia;
- nabycie umiejętności wykorzystywania technik efektywnego rozpoczynania wystąpienia;
- efektywne zakończenie- finalizacja mowy jako finalizacja sprzedaży
KORZYŚCI
- uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę na temat szybkiego i skutecznego przygotowania prezentacji/wystąpień publicznych,
- niezbędnik pytań, pozwalający uniknąć błędów i wpadek podczas wystąpień,
- sprawdzone techniki jak wzmocnić wyrazistość przekazu,
- rozwinie umiejętność dostosowania przekazu do typu odbiorców,
- dowie się jak zaangażować uczestników podczas prowadzonej przez siebie prezentacji.
MODUŁ: TWORZENIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH
CELE:
- zapoznanie z funkcjonalnością dostępnych na rynku narzędzi do tworzenia prezentacji,
- nauczenie dobrych praktyk oraz pokazanie błędów w prezentacjach multimedialnych,
- przekazania sztuczek i sposobów na budowę atrakcyjnych i szybkich slajdów w PowerPoint/Prezi,
KORZYŚCI
- uczestnik po szkoleniu zna możliwości programów i potrafi dopasować odpowiednie narzędzie do swojego wystąpienia,
- wie jak budować slajdy by skupić uwagę odbiorcy na treści,
- zna funkcje, które pozwalają w prezentacji na budowanie profesjonalnego wizerunku firmy,
- pozna zalety i wady różnych pomocy wizualnych i dowie się kiedy je stosować,
- znajdzie sposoby na kreatywne i proste przedstawienie wyników/raportów na slajdach, dowie się jak pracować podczas prezentacji z rzutnikiem, flipchartem, tablicą interaktywną.
Zapraszam do kontaktu
Wyślij wiadomość lub zadzwoń
